Kutsu Serbialais-suomalaisen seuran perinteiseen vuosijuhlaan
Hyvät Serbialais-suomalaisen seuran jäsenet ja ystävät Varatkaa 28.11. kalentereihinne, sillä iso Serbialais-suomalaisen seuran vuosijuhla on tulossa! Tänäkin vuonna luvassa on loistava tunnelma ja kiinnostavaa ohjelmaa jossa tulemme, nauttimaan muun muassa Leasing Balkan Band -orkesterin musiikista. Tarjolla on myös herkullisia serbialaisia ruokia, juomia ja mahdollisuus osallistua arpajaisiin ja voittaa kiinnostavia palkintoja. Tervetuloa hienoon seuraan ja rentoutumaan







